Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2014

Ενότητα 2&3: Η παιδαγωγική χρήση των animation&comics

Τα comics πρωτοξεκίνησαν να χρησιμοποιούνται ως εκπαιδευτικό εργαλείο από το 1940, ενώ το animation χρησιμοποιήθηκε αρκετά μεταγενέστερα λόγω των τεχνικών εμποδίων. Παρά το γεγονός ότι πρόκειται για δύο εντελώς διαφορετικά εκπαιδευτικά εργαλεία, ωστόσο έχουν παρόμοια παιδαγωγική χρησιμότητα γι' αυτό και συνήθως μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε όποιο από τα δύο μας βολεύει περισσότερο. Φυσικά, το animation παρουσιάζει πολύ υψηλότερες τεχνικές δυσκολίες και απαιτεί περισσότερο χρόνο για τη δημιουργία του, γεγονός που συχνά στρέφει τους ενδιαφερόμενους στα comics. Ακολουθούν μερικές ιδέες για τη χρησιμοποίηση τους στη διδασκαλία:
  • παρουσίαση ιστορικών γεγονότων
  • δημιουργία ιστορικού χρονοδιαγράμματος
  • παρουσίαση ιστορικών προσώπων και ανάλυση χαρακτήρων
  • οδηγίες (βήμα προς βήμα, λεπτομέρειες)
  • ανάλυση σεναρίου
  • διήγηση ιστορίας
  • εργαλείο εισαγωγής στη γραφή και στην ανάγνωση (για νήπια)
  • εργαλείο ανάγνωσης και γραφής
  • καλλιέργεια καλλιτεχνικών ικανοτήτων
  • δημιουργική γραφή
  • ανάλυση εννοιών
  • ανάλυση λέξεων
  • μνημονικό βοήθημα για μαθητές με μαθησιακά προβλήματα (http://kenshyminsky.com/memory-strips/)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου